marjisen.webblogg.se

Kommer att skriva om allt möjligt. Det blir nog en och annan story om min hälsoresa samt om handverk och familjen.

Vi får tomater!!!

Publicerad 2015-05-22 17:33:59 i Allmänt, Familj,


Är så glad för det 😊

Det händer ju saker med den här också 


Idag hade alla utom Benjamin studiedag så jag tänkte att det är lika bra att utnyttja en fin dag ute. Så vi packade vagnen med matlådor till allihopa och gick till stationen. Ungarna gick genom spärrarna men jag kom inte in. Tog en stund innan jag fattade varför inte 😕 
Var på konsert igår med 4 st barn. 
Såg Ariana Grande. 

Glömde bort att jag hade mina kort i jackfickan efter det. Och jackan hängde hemma. Självklart 😧 Så jag gick snällt hem med Alvin och hämtade korten och tillbaka. 

Det var inte bara jag som fick resa extra. Fick veta att även yngsta bonus ville komma till oss. Så äldsta bonus dotter åkte iväg för att hämta henne. 

Det lustiga är att från första början hade det tagit ungefär en halvtimme för oss att åka till parken 😛

Rasmus hann inte ens äta, så upptagen var han med att leka 😃 
Jag njöt av att titta på djuren med Alvin 😍


Om ni har inte varit på Rådsparken i Huddinge, åk dit! 😊






 

Om

Min profilbild

"marjisen"

Föräldraledig med två barn hemma och hinner göra ett och annat mellan amning och blöjbyten 😀 Älskar att virka, sticka, läsa, baka, träna och testa på nya saker ☺

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela