marjisen.webblogg.se

Kommer att skriva om allt möjligt. Det blir nog en och annan story om min hälsoresa samt om handverk och familjen.

Virka, virka, virka!

Publicerad 2015-04-19 09:00:00 i Allmänt, Familj, Handverk,

Det var ett tag sedan jag fick en mumsig bok från en kollega på jobbet när vi hälsade på. Det var riktigt svårt att bestämma sig för vilken jag skulle börja med eftersom alla är så sockersöta och underbara 😀

Efter att jag hade bestämt mig för modell har det blivit ett och annat par gjord. Sitter i princip alltid med virkning i händerna nästan jag ammar eller när minstingen sover i min famn. Har passat på att virka även ute när vädret tillåter ☺
 
 
Här några smakprov 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

"marjisen"

Föräldraledig med två barn hemma och hinner göra ett och annat mellan amning och blöjbyten 😀 Älskar att virka, sticka, läsa, baka, träna och testa på nya saker ☺

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela